Ik heb gereageerd op een huis van de woning bouw maar mijn vriendje onderhoud mij ik heb geen inkomsten kan ik toch huren?

Ik woon nu een jaar in een huis wat ik heb kunnen betalen door mijn vriend ik heb nu een woning toe gewezen gekregen van de woning bouw maar ik werk zelf niet mijn vriend en ik hebben geen geregistreerd partnerschap of iets van die aard hij is op papier zelfs nog getrouwd ook staat hij niet bij deze wooncorporatie ingeschreven kan ik zijn inkomen toch mee laten tellen ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarom werk je zelf niet?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Jullie zijn de boel aan het oplichten en verwacht.je van.ons dat.wij jullie nog daarmee willen helpen?? Ja daaagg
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Even bellen met de verhuurder en uitleggen, dan heb je duidelijkheid.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In dat geval, als je niks mankeert; ga als de sodemieter een baan zoeken! Ieder normaal mens moet werken.. En als je iets wilt bereiken in je leven is een baan misschien wel 't belangrijkste. Dat merk je nu al wel, geen baan, geen inkomsten, geen huis. Zo is het en niet anders.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vraag of je vriendje voor je betaald? Doet hij nu toch ook!

Antwoorden (1)

Nee, zonder inkomsten kun je niet huren. Een woningbouw doet een inkomenstoets, dwz dat je moet laten zien dat je recht hebt op een sociale huurwoning. Jij hebt geen inkomsten dus kun je de huur niet betalen. Als je gaat samenwonen moet je vriend zich inschrijven en dan wordt zijn inkomen getoetst.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als hij medehuurder word of schriftelijk verklaard de huur te betalen zijn er misschien wel mogelijkheden.
En ik zie niet in waarom je een oplichter zou zijn....?
Je word gewoon onderhouden door je vriend.