Nee, zo'n site is er niet. De huursubsidie is niet gekoppeld aan bepaalde huizen of appartementen, maar wordt gekoppeld aan jouw inkomen. In principe komen alle huurhuizen tot een bepaalde maximum huur in aanmerking voor huursubsidie, maar of dat ook daadwerkelijk zo is, dat hangt af van je inkomen.

Je moet dus eerst op zoek naar een huurwoning in Tilburg, en pas daarna kun je kijken of je in aanmerking komt voor huurtoeslag, en ook berekenen hoeveel dat dan is.

http://www.woningen.org/informatie/woning-huren/huurtoeslag/

http://www.nibud.nl/inkomsten/tegemoetkomingen/huurtoeslag.html

Toegevoegd na 12 minuten:
http://www.woninginzicht.nl/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ook de prijs van de woning, en waar je hem huurt (woningcorporaties) zijn van belang, als je particulier huurt, krijg je geen cent huurtoeslag.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Precies. Daarom schreef ik "tot een bepaald maximum".
Of je particulier huurt maakt niets uit. Alleen de maximum huurprijs is van belang.
als je met huurtoeslag wilt huren, zul je je bij een wooncorporatie in moeten schrijven, voor tilburg (en breda) is er de volgende organisatie: www.wonenbreburg.nl

na inschrijven start je inschrijftijd, dus als je je net inschrijft... maak je amper (of geen) kans, helemaal als je een 3 kamer app wilt met huursubsidie, want wie wilt dat nu niet, er zijn zat mensen die op hun 18e slim zijn, inschrijven, en nu 5/6 jaar ingeschreven staan, deze krijgen voorrang op jou.. (ok je hebt een paar jaar 30 euro per jaar bespaard...)

verder: op de site zelf, staat welke huurwoningen recht hebben op huursubsidie.

particulier huren is ook geen optie, dan heb je helemaal geen recht op huursubsidie.