Ik ben bezig met een huis te kopen er stond al op het bord verkocht maar nu is de bord in zijn geheel verwijdert wat betekend dit nu ?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.6K
ronron1212
7 jaar geleden
Dat het huis al verkocht is. Als je bezig ben heb je toch een makelaar in de hand genomen die dan een bod doet voor jou op het huis. Als je dat niet gedaan hebt en er staat verkocht dat is het verkocht.
TurfGraver
7 jaar geleden
Waarschijnlijk dat de makelaar bird nodig heeft voor ander woning of dat overdracht al heeft plaatsgevonden.
Ivana
7 jaar geleden
Kan ook zijn dat de huidige eigenaar direct na verkoop het bord uit de tuin wil hebben. Dat is de meest voorkomende reden voor verwijdering. Als het bord met "verkocht" erop blijft staan, is dat alleen een reclamezuil voor de makelaar en dient verder geen enkel doel.
gvrox
7 jaar geleden
"bezig met een huis te kopen" is nogal vaag, heb je een bod uitgebracht, zo ja, was dat geaccepteerd ? Is er een voorlopig koopcontract getekend ?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ja heb de voorlopige koop contract al getekent . Bod is ook al geaccepteerd.
Alleen zitten we nu te wachten op de goedkeuring van de bank . Alleen vind ik het raar dat het te koop bord nu is verwijdert
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Normaliter gaat het bordje verkocht er pas op als alle ontbindende voorwaarden zijn uitgewerkt.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ronron1212 . Zoals je al kon lezen heb ik het voorlopig koopcontract al getekend .
Er is een bod gedaan van ons uit en ook geaccepteerd. Alleen vond ik het raar dat het bord al uit de tuin is gehaald maar ik nog geen goed keuring van de hypotheek heb
ronron1212
7 jaar geleden
Als jij een voorlopig koopcontract hebt is het huis verkocht en kan de makelaar het bord verwijderen. Geen probleem . Als de bank jou hypotheek weigert dan komt het bord gewoon weer terug.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Wijnstein heeft m.i. gelijk.
Als er ontbindende of opschortende voorwaarden zijn dan moeten die eerst worden afgewikkeld.
Anders heeft de verkoper (nog) geen recht en koper geen verplichting.

Antwoorden (1)

Dit betekent waarschijnlijk dat de verkoop volgens de verkopend makelaar al vergevorderd is en dat het bord nodig is voor een ander huis dat verkocht moet worden. Zo'n bord blijft er niet voor altijd staan...

Informeer voor de zekerheid bij de verkopend makelaar.