Voordat je contact met ze opneemt moet jij eerst goed nadenken over wanneer je het wel kan betalen. Dat hangt een beetje af van de oorzaak van waarom je ze nu niet kan betalen. Hoe komt dat? Heb je een onverwachte uitgave? Of is het een structureel probleem. Zorg in dat laatste geval dat je eerst je budget op orde brengt. Pas als je weet hoeveel je per maand terug kan betalen, dan neem je contact op met een betalingsvoorstel.

Dus: neem contact op. Doe dit het liefst schriftelijk (per e-mail of per brief) zodat de regeling goed "op papier" staat. Houd je vervolgens dan ook aan die regeling.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

gelijk bellen en uitleggen wat er aan de hand is, als je open kaart speelt krijg je de minste problemen, spreek gelijk af wanneer en hoe je wel ga betalen maar wees wel reeël zeg niet dat je het dan en dan gaat betalen terwijl je niet zeker weet of het kan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Neem contact met ze op per telefoon,mail of hoe dan ook.
Leg het ze uit en vraag om een regeling.
Dat moet lukken voor een keertje!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Rieneke1
12 jaar geleden
c+
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Rieneke bedankt,
Jij maakt die minnaaes weer goed ;)"
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
idd,even kontakt opnemen.
Ga er even langs dat komt wat beter over dan een telefoontje leg de situatie uit,de meeste verhuurders zijn dan wel bereid tot een betalingsregeling
zo snel mogelijk.kan er op tijd een regeling getroffen worden.is het woningbouw of particulier?sommige steden kennen;het vroeg erop af
'protocol'om huisuitzettingen te voorkomen.overleg kan ook een slechte bkr registratie schelen.google naar vroegeropaf