Hoef je bij een woningcorperatie geen 1 maand borg te betalen??

Is het gebruikelijk dat je bij een woningcorperatie geen borg hoeft te betalen? Zo ja, waarom is dit?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

Bij de woningcorporaties waar ik gewerkt heb, en waarvan ik zelf huur, hoeft men geen borg te betalen. Vaak is dit wel het geval bij particuliere of commerciele verhuurders.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Volgens mij moet je altijd, al is het maar één maand borg betalen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij woningcorperatie's niet want dan gaat het meestal om sociale woningbouw.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hier hebben ze het 2 jaar terug af geschaft, kreeg het bedrag op mijn rekening terug gestort.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is het bij alle woningcorperaties afgeschaft?
Bij de corporatie waar ik bij huur hoeft het ook niet. Ik denk dat deze bedrijven genoeg capaciteit hebben om de uiteindelijke extra kosten terug te vorderen.