Een villa is een grote eengezinswoning meestal alleen staand in een luxe omgeving. Een penthouse is een grote luxe flat boven op een flatgebouw
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha, het gebeurd mij wel vaker, dat ik druk aan het typen ben en dan is het antwoord net iets eerder gegeven.
ronron1212
13 jaar geleden
kan he

Andere antwoorden (3)

Een villa is een op zich zelf staand huis, een vrijstaande woning/landhuis.
Een penthouse is de bovenste verdieping van een appartementencomplex, en dan vaak wel luxe met dakterrassen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een villa of landhuis is de benaming voor een luxueuze vrijstaande woning.
Een penthouse, of dakappartement, is een vrijstaande woning op de bovenste verdieping van een flatgebouw of appartementencomplex.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een villa is een grote, allleenstaande woning
en een penthouse is op de bovenste verdieping van een appartement