Standaard huurcontracten in het Engels voor de Nederlandse markt zul je niet zomaar op internet kunnen vinden. Die zijn beschermd met copyright door brancheorganisaties.

Je kan het beste een makelaar inschakelen en hem vragen een contract op te stellen. Ben je direct verzekerd van een goede begeleiding bij de oplevering. Of je kan hem vragen alleen het contract voor je op te maken, het kost wat geld, maar dan heb je ook wat.

Ik heb ze zelf wel liggen, maar mag ze zomaar niet 'weggeven'.

Zie hiervoor de bron.

Wat wel een optie is, is deze kopen op een 'downloadsite', waar je voor een klein bedrag aan een overeenkomst kan komen. Echter, ik heb uit nieuwsgierigheid weleens dergelijke contracten gedownload, maar echt goed vond ik ze niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Bij een verhuurmakelaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan toch ook een nederlands huurcontract vertalen in het engels, als het tenminste voor huurders in nederland bedoelt is die geen nederlands spreken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een makelaar in onroerend goed zal je daar graag bij helpen. Uiteraard tegen een forse geldelijke beloning! Die jongens kunnen vandaag de dag wel wat sjnabbeltjes gebruiken.....