Krassen uit glas verwijderen.

Nu mijn ramen voor het eerst in jaren echt schoon zijn, zie ik dat er allemaal krassen langs de randen zitten, waarschijnlijk door een krassende wisser. Ik weet niet of ik dit heb gedaan of de vorige bewoner, maar het is geen gezicht! Het zijn ondiepe krassen, is er een manier om deze weg te krijgen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.2K

Het beste antwoord

Bij schildersbedrijven kun je speciale glaspolijst kopen.

Dat is een heel erg fijn schuurpapier die je nat gebruikt. Daarna een beetje polijstmiddel op een doekje en uitwrijven. Maar het werkt niet op hele diepe krassen.

Die krassen langs de randen komen waarschijnlijk door het schuren van de kozijnen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Nee. Daar is helaas geen methode voor. Je zou het raam kunnen laten polijsten, maar dat is vele malen duurder dan een nieuwe glasplaat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
met koperpoets..
een beetje op een doekje en inwrijven en uitwrijven..

Toegevoegd na 1 minuut:
of met een beetje zilverpoets..
kan ook