Hoe kan je een blauwe kleurstof uit een licht spijkerjack halen?

Mijn roze spijkerjack heeft twee blauwe vlekjes gekregen na de was. Is het mogelijk om deze vlekken weg te halen?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Waarschijnlijk lukt dat wel met ossengalzeep. De handigste manier is om de vlek eerst met water vochtig te maken, daarna goed inwrijven met de zeep, dan uitspoelen en gewoon in de wasmachine. Het is in bijna elke supermarkt en drogist wel te koop.