Waarom verdwijnen in de was de kleine spullen altijd in de grote spullen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Vooral ook door het centrifugeren.Gebruik voor kleine spullen een wasnetje
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Door het draaien van de trommel. De grote spullen passen nu eenmaal niet in de kleine spullen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik ben benieuwd of iemand hier een 'diepgaand' antwoord op weet. En trouwens, die kleine spullen verdwijnen lang niet altíjd in de grote spullen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je wilt een diepgaand antwoord op een enorm oppervlakkige vraag? Dit antwoord is goed. Plus.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dieper dan in het Grote (was-)Goed gaat het niet. +