Dat water is over van het schoonmaken binnenshuis. Je zou het kunnen wegspoelen door de gootsteen, maar als je het over je stoep leeggooit heb je er nog wat aan, nl. dat je stoep iets schoner wordt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Typisch geval van eigen straatje schoonvegen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
maar ze gaan niet schrobben. Ze doen de deur open en pleuren het naar buiten.
Ze willen actief meehelpen het milieu om zeep te helpen.

Toegevoegd op 20-05-2009 22:50:09
:)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja inderdaad, het komt allemaal in het grondwater terecht.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
Leuke woordspeling en helemaal mee eens.
omdat ze elke dag wat aan het huishouden doen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Om de stoep schoon te houden.

Weet nog goed dat "vroeger" bijna iedere huisvrouw bij ons in de straat dat deed, liefst met een ontzettende plons chloor erbij.

Tegenwoordig doen wij dat niet meer, omdat we een elektrische variant hebben, bijvoorbeeld de Kärcher. :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als je dagelijks een emmer weggooit moet je er dagelijks een kopen, helpt bij de credit crisis .
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als het gaat vriezen ´s nachts, dan kunnen ze meteen schaatsen ´s morgens...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
haha of dat idd
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
alleen om nou de hele zomer de sparen
Omdat sommige mensen elke dag moeten poetsen zeker.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je harde vloerbedekking hebt, zoals plavuizen of parket, dan is nat afnemen een goede manier om de vloer mooi te houden. Het water wat je daarvoor gebruikt, kun je na afloop weggooien in de gootsteen, of je kan het over je stoepje gooien.
Als je het in de gootsteen gooit, komt het zand en het vuil van de vloer in je afvoer terecht. Niet fijn...
Als je dagelijks (of toch een aantal dagen in de week) je gebruikte water over je stoepje gooit, dan gaat het onkruid tussen de tegels dood. Heet water en schoonmaakmiddel is niet fijn voor plantjes.
Dan hoef je dus niet op je knieën met een mesje het gras tussen je tegels vandaan te pulken.