waar vind ik duidelijke en professionele tips over huishoudelijk werk? en wat zijn de BESTE schoonmaakmiddelen en het BESTE werkmateriaal

Er is op internet wel wat te vinden,maar niet genoeg
ik wil zo tijd besparen en met meer plezier werken.

Toegevoegd na 6 dagen:
bedankt voor alle goede tips!

13 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

Het beste schoonmaakmiddel, die je in de supermarkt kan vinden, vind ik Blue wonder! Het is prijzig, maar erg geconcentreerd, dus doe je er lang mee.
Bij de Action kan je het ook kopen onder de naam Fantastic blue. Veel goedkoper en net zo goed.
Schoonmaakdoekjes van microvezel werken zowel droog als nat erg goed.
Heb verder nog een site waar je tips op kan vinden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Schoonmaakmiddelen die je altijd in huis moet hebben;
vloeibare zeep ( lekker om je sanitaire vloeren te dweilen, tegels etc)
Schoonmaakazijn; verwijderd vet uit je afvoeren, kalk uit je wasmachine bijv. ook lekker ontvettend en biologisch afbreekbaar, want het is natuurlijk.
Keukenontvetter, ovenreiniger, glassex, soda, ammoniak.

Een anti statische plumeau is erg handig en microvezeldoekjes waarmee je goed vochtig stof af kunt nemen. Een vloerwisser als je laminaat hebt of plavuizen/tegels. Een schrobber voor erg vuile tegels of het betere schrobwerk. Kijk voor goede tips eens op mijn bronnen.
amc
13 jaar geleden
1 fles ProWin Alleskunner en een stapel microvezeldoekjes en klaar ben je. En de Leifheit Hausrein om te dweilen (en nooit meer te wringen).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Neem een klein scheutje azijn ( of citroenzuur ) en een nog kleiner scheutje afwasmiddel op een ! liter spuitfles.
Inspuiten laat even inwerken en poetsen met een fijne microvezel poetsdoek!
Overal goed voor!
Succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je een lege spuitfles vul deze met een scheutje chloor aangelengd met water.Spuit dan wc bril en pot in met het mengsel,een droog doekje erover en dan wat op de vloer spuiten,droog doekje erover,in no-time een schone en fris ruikende wc.Kan ook op de wasbak van douche en wc...
Voor spiegels en kleine ruitjes, televisiescherm, neem je een sopje met de Blue wonder of de goedkopere Action variant.
neem het af met een microvezeldoek en droog het na met een schone theedoek...