Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik een nieuwe bikini gelijk aan?

Heb voor het eerst in mn leven een bikini, nu wil ik gaan zwemmen...moet ik de bikini eerst een keer wassen of een nacht in water zetten, of kan ik deze gelijk aan?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
5.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Doe wat je fijn vindt, ik zou em gelijk aan doen om er gelijk mee het water in te gaan. Maar als je het frisser vindt om deze te wassen doe je dat toch, het klusje is zo klaar en de bikini is snel droog.
Er zijn ook mensen die gevoelig zijn voor het appret, een stof die in het laatste proces van de textielbehandeling wordt toegevoegd voor glans en stevigheid (in de volksmond 'pap' genoemd). Als je daar last van hebt, was het dan wel aangezien het stofje heel direct op je huid zit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Gefeliciteerd met je bikini!
Gewoon meteen aandoen. Je gaat er toch mee het water in!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lijk mij wel hygienisch om nieuwe kleding Zo ook je bikini eerst te wassen alvorens het te dragen. hiervoor zou ik al twee redenen kunnen benoemen.
* De 'pap' moet eruit gewassen om irritatie te voorkomen.
* Wie heeft voor jou deze bikini eerder gepast.

Kleine moeite toch om je bikini even door een sopje te halen?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
net als een nieuw badpak doe ik een bikini ook meteen aan. geen probleem.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon gelijk aan doen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik ken iemand die is een keer in een kleding winkel een kledingstuk kocht en daarvoor heeft toen iemand hem aan gedaan en toen stok het kledingstuk onder de oksels naar zweet ! (het stok heeeeel erg)!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding