beetje verkleurde keuken door de leeftijd was wit nu beige hoe krijg ik die weer lichter

zonder chloor en ammoniak

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Als het geen glanzende verf is dan zou je verfreiniger kunnen gebruiken. Toegevoegd na 2 minuten: http://www.eco-logisch.nl/Details.asp?ProductID=1227 Deze is erg goed! Toegevoegd na 6 minuten: Kijk maar eens bij de reacties bovenaan op de site. Je kunt hem meestal in een verf/behang/kluswinkel kopen. Ik gebruik hem zelf ook en mijn roomwitte meubelen knappen er echt van op.

een zachte spons met een vloeibare allesreiniger. daar krijg je vrijwel alle aanslag mee weg. Toegevoegd na 2 minuten: water en azijn schijnt ook te werken. en als niets helpt, dan ontvetten en overschilderen. succes.

Pak de roller en maak er een frisse, witte keuken van. Na zo'n tijd kan een verfje geen kwaad. En je zult er weer van genieten, zo'n mooie keuken.

Water met amoniak...

Schuren en verven?

ik denk dat het zelfs MET chloor een moeizame zaak is. Als het "vergeeld" is door de tijd, zijn volgens mij de pigmenten aangetast, dus dat is er echt niet af te boenen. Goed vetvrij maken en verven is dan echt de enige optie, kun je gelijk een kleur kiezen die je mooi vindt. Hebben wij bij onze vorige keuken ook gedaan, heeft 10 jaar probleemloos gezeten, en dan is het gelijk weer egaal van kleur

probeer eens jif vloeibaar schuurmiddel, wie weet. anders idd is ontvetten met St. Marc en daarna met een roller met goede verf aflakken (wel eerst gronden) een goede optie, hebben wij ook ooit gedaan met onze standaard Bruynzeel frontjes.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100