Hoe krijg ik een inktvlek uit mijn spijkerbroek?

Ik heb bij een andere spijkerbroek vlekkenverwijderaar gebruikt, maar daardoor ging ook de onderkleur mee, dus heel de broek verpest. Ook tips zoals melk, tepentine, wasbenzine en dergelijk werken niet. (Het is trouwens vulpen inkt).

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (4)

Even wat RR100 erop:
http://rraquachem.nl/RR100_nl.htm
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het enige wat je kunt doen is de broek met donkerblauwe verf in de wasmachine verven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
probeer het nog eens met "Shout" erop te spuiten, grasvlekken gaan daar ook mee uit, dus misschien inkt ook wel. /Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het beste is met zulke vlekken even langs te gaan bij de stomerij. Die krijgen hem er bijna zeker uit. Anders kan je altijd Dr. Beckmann gebruiken. Deze hebben een serie voor alle soorten vlekken. Dit is te koop bij de drogisterij of stomerij.