hoe krijg ik roest vlekken uit mijn witte spijkerbroek

ik heb wat roest plekken op mijn witte broek en heb al geprobeerd met zo,n flesje met spul heeft iemand nog tips voor mij om het er uitte krijgen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2K

Het beste antwoord

probeer eens citroensap met flink wat zout. Dat moet je dan even in laten trekken en daarna uitspoelen.
Op die manier is het mij eens gelukt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Aponi
13 jaar geleden
klopt, klinkt raar maar helpt in veel gevallen wel. Probeer wel eerst uit op de binnenkant van een broekzak of je geen verkleuringen krijgt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bedankt ik heb het geprobeerd en het is gelukt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het is er helemaal uitgegaan en het zat er echt al heel lang. badankt voor de goede tip

Andere antwoorden (6)

Roestverwijderaar geprobeerd?
anders inwrijven met oxi en daarna wat dagen laten weken in oxi, wie weet helpt dit en anders een werkbroek ervan maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gewone ouderwetse ossegalzeep kan ook helpen,
ik heb het ook eens gehad met een witte broek door de rits die was gaan roesten , ik heb er pure citroen op uitgeknepen en t een nacht laten intrekken, toen ging t ook weg
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Roestvlekken gaan er echt goed uit met hg blauw, (professionele ontkalker) dit is het enige middel wat goed werkt.
Vlek nat maken met hg blauw dan wassen op 40 graden en de roestvlek is weg.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Beckmann Vlekkentovenaar. 1 à 2 uur laten inwerken, niet laten indrogen. Uitspoelen met warm water.
Dit spul is verkrijgbaar bij de drogist en de supermarkt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
inspuiten met Dasty,het werkt echt.
Dasty is te koop bij de Wibra en kost nog geen 2 euro.
Super spul.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
of zonder allerlei dure middelen: gewoon cola lost de roest makkelijk op