hoe krijg ik roest vlekken uit mijn witte spijkerbroek

ik heb wat roest plekken op mijn witte broek en heb al geprobeerd met zo,n flesje met spul heeft iemand nog tips voor mij om het er uitte krijgen

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

probeer eens citroensap met flink wat zout. Dat moet je dan even in laten trekken en daarna uitspoelen. Op die manier is het mij eens gelukt.

Roestverwijderaar geprobeerd? anders inwrijven met oxi en daarna wat dagen laten weken in oxi, wie weet helpt dit en anders een werkbroek ervan maken.

gewone ouderwetse ossegalzeep kan ook helpen, ik heb het ook eens gehad met een witte broek door de rits die was gaan roesten , ik heb er pure citroen op uitgeknepen en t een nacht laten intrekken, toen ging t ook weg

Roestvlekken gaan er echt goed uit met hg blauw, (professionele ontkalker) dit is het enige middel wat goed werkt. Vlek nat maken met hg blauw dan wassen op 40 graden en de roestvlek is weg.

Beckmann Vlekkentovenaar. 1 à 2 uur laten inwerken, niet laten indrogen. Uitspoelen met warm water. Dit spul is verkrijgbaar bij de drogist en de supermarkt.

inspuiten met Dasty,het werkt echt. Dasty is te koop bij de Wibra en kost nog geen 2 euro. Super spul.

of zonder allerlei dure middelen: gewoon cola lost de roest makkelijk op

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100