Wat voor nut heeft het luchten van beddengoed?

Wassen is belangrijk, maar wat is het hygiënisch nut van luchten? Daarmee krijg je huidvet en huismijt toch niet uit je beddengoed?

Weet jij het antwoord?

/2500

In je bed zitten Miljoenen beestjes !! Die houden van heerlijke warme iets vochtige plekken! Waar ze absoluut niet van houden is een frissewind ! Ik doe 1 keer in de week mijn bedje verschonen en 1 keer in de maand mijn deken en kussen ! En eigenlijk wel elke dag luchten, vind het lekker om s'avonds in een koud bed te stappen en het ruikt zo lekker ! Huidvet en huismijt krijg je inderdaad niet alleen door luchten eruit.. Ik denk door veel wassen en luchten en veel hygiene je het meest kan beperkenm als je boodschappen doet kom je ook in aanraking met miljoenen bacterien. Ik zeg altijd tegen de kids,, krijgen jullie een imuumsysteem van en bouwt weerstand op! Een persoon wat nooit buiten komt, vreselijk schooon is en eigenlijk nooooit of zo weinig mogelijk in aaanraking komt met bacterieen zijn veeel vaker ziek als een gemiddeld persoon. Ik hhoop dat ik een beetje je vraag heb kunnen beandwoorden ! Succes ojaaa Af en toe je matras omdraaien is ook goed !

Ik denk dat het vooral is om het vocht in je beddengoed te laten drogen/verdampen. Je zweet namelijk nogal wat 's nachts!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100