Probeer eens met droogshampoo.
Even laten intrekken en daarna stofzuigen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met groene zeep insmeren en voorzichtig met een niet te harde borstel en water uitwassen en spoelen. Je hoeft niet het hele jack onder water te zetten, alleen die kraag. Hang na het wassen en goed spoelen het jack ondersteboven op om te drogen. Niet in de zon en niet bij de verwarming. Is de kraag na droging te hard, kneed hem dan een beetje.
12 jaar geleden
dat weet ik niet, maar wel dit:Vet geworden suede kragen kun je heel goed behandelen met een zacht gummetje.Grappig he?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je (vet-)vlekken in suede, was het dan (met de hand) met babyshampoo. Je zult zien dat de vlek verdwijnt en dat je suede ook nog mooi blijft.