Dat eten ze meestal zelf op.

Toegevoegd op 14-05-2009 17:16:23
Anders:
- Grove spul met een lepel weghalen/schrapen.
- Water met azijn erop gieten.
- 5 min laten intrekken
- en dan deppen met vocht absorberende middelen (spons, keukenrol oid)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

De hond ruimt dat in 97% van de gevallen zelf op...

Ik moet die van mij wel altijd even zeggen dat ze het ook wel moet opruimen. Maar dat werkt prima...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
doet ie zelf indien niet op dweilen, is het niet vloeibaar genoeg stoffer en blik (kan je toch weer wassen)
x
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alle tips hierboven kloppen wel, maar het belangrijkste item is: haal adem door je mond, niet door je neus.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je vrouw roepen en haar vertellen waar de dweil en de hondekots ligt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat ligt er al aan waar die hond gespuugd heeft... Van de vloerbedekking krijg je het moeilijk af... Dan eerst de brokjes (ja vies ik weet het...) opruimen en daarna goed nat maken met warm water en een milde reiniger, daarna goed droogmaken met een oude handdoek. Is het er niet uit, dan met speciale tapijt reiniger proberen.
Laminaat oid is makkelijk, grove vuiligheid verwijderen en dan dweilen!
Van de stoep met de tuinslag (de vogels lusten de restjes wel!), en zit op je plafond... laten drogen, grove resten eraf tikken en opnieuw verven! Succes! ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hetzelfde als kinderkots:...
Zand erover (vandaar dat spreekwoord). Het vocht van de kots er even in laten trekken en opvegen met een blik en veger, die je later afspoelt. Dweil met sopje erover, klaar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En als door de mond ademen niet helpt (zoals bij mij en mijn hond weigert het zelf "op te ruimen") een handdoek en wasknijper een beetje parfum en je ruikt alleen maar bloemetjes