Ik ben bang dat dat niet gaat lukken.

Je kunt proberen om het te bleken met bleekwater of waterstofperoxide. Als dat niet lukt, kun je het altijd nog donkerder verven met textielverf.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij witte (tafel) lakens helpt 48 uur in de karnemelk laten weken. Maar ik weet niet of wol hier tegen kan. Misschien uitproberen op een minder waardevol kledingstuk?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan dat proberen met waterstofperoxide.Dat koop je in een winkel waar ze haarverf en dergelijke verkopen.Maar daarna gaat je trui wat glanzen.Als het een hele dure pull is kan je het proberen, anders zou ik zeggen, spijtig maar hij is om zeep.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in de wasmachine wassen met een ontkleurder erbij, dan word hij weer wit
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Let goed op bij de behandeling van wol:

http://www.biotex.nl/vlekwasadvies.asp?action=stoffen&sebletter=W

Ik vermeld het nog maar eens:

http://www.biotex.nl/producten.asp?prdnaam=Biotex%20Echfa%20Wit
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
vitrage wit wil misschien wel helpen, in elk geval wel bij andere kledingstukken, amar wol weet ik niet zeker.
succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het ligt eraan hoe de trui grijs geworden is.
als een trui gewoon vuil is, doe ik em in bad met lauw water en shampoo, een paar keer goed knijpen en door het water slingeren, evt. een paar minuten laten weken.
dan uitknijpen en spoelen in lauw water, zolang tot het water helder is.
weer uitknijpen en in de centrifuge doen, daarna liggend drogen op een handdoek .
bij wol nooit koud of heet water gebruiken en ook niet uitwringen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik gebruik zelf Nibro stralend wit.
http://www.drogisterij.net/diversen-schoonmaak-Nibro-stralend-wit/P/182098

Dat werkt perfect. Je kan het in de supermarkt krijgen. Je hebt het ook in zakjes poeder. Je kan de vloeibare variant gewoon toevoegen bij je wasmiddel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij vitrage wil het vaak helpen om het een nacht in zout water te zetten om het weer wit te krijgen. en anders een keer wassen in de echfa wit.
Het is te koop bij de supermarkt en staat bij de wasmiddelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
met oxi vlekverwijderaar word het weer mooi wit...weet ik uit ervaring