welke kleur word het minst snel "vies"?

ik heb altijd ruzie met wit. witte muren witte kleding binnen no time is het cremekleurig ofwel doorweekt met curry oid. welke kleur kan het meest hebben?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
12.3K

Het beste antwoord

kies voor donkere kleuren zoals zwart paars,rood,donkergroen etc.??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

gedekte kleuren ,paars blauw antraciet groen rood kortom de meeste donkere kleuren
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk toch echt zwart.

Donkere kleuren doen het wel altijd goed.
Hou je van wit? Ga voor iets grijs.
Hou je van blauw? Ga voor donkerblauw.
Hou je van roze? Ga voor donkerroze of paars.
Hou je van groen? Ga voor donkergroen.
Hou je van geel? Ga voor het donkere geel.
Hou je van rood? Ga ervoor, of kies voor donkerrood.
Hou je van bruin? Ga voor de donkere vorm van bruin.

Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op zwart zie je wel lichte dingen weer heel snel, zoals pluisjes, meel, stof etc. Dus dan denk ik dat iets minder donker toch beter werkt.
gemêleerd, ofwel een niet egale kleur, dan vallen vlekken minder snel op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In tegenstelling tot wat soms gezegd wordt zou ik echt niet voor te donkere kleuren kiezen.
Op zwart en andere donkere kleuren zie je ook alle vlekken.

Als het om kleding of beddengoed gaat wil ik eigenlijk ook geen wit. Zwarte kleding kan nog wel en die wordt om de zoveel tijd met zwarte verf in de wasmachine weer opgepept.

Voor kleding die je goed kan wassen maakt het niet zo veel uit.
Voor bekleding van je meubels is een grof geweven, gemeleerde stof - ook een die goed te reinigen is - het minst besmettelijk.

Wil je je muren niet helemaal in een kleur doen, dan kun je op het laagste gedeelte een afwasbaar behang doen in een kleur [zoiets als die ouderwetse lambriseringen, die ik tegenwoordig wel weer zie terug komen]. De bovenkanten wit, dan wordt je kamer toch niet te donker.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Altijd iets nemen met een leuk motief, zit er dan ergens een vlekje dan ziet niemand het behalve jij.

Toegevoegd na 2 minuten:
Broeken kunnen wel effen maar dan in een donkere kleur, daar kan weer elke kleur trui of bloes op met een motief.
Op de muur heb ik behang met een print en als daar een vlek opzit ziet niemand het.
Gordijnen kunnen wel effen maar dan ook donker.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vieze kleuren, en dan het liefst vlekkerig dan vallen de vlekken niet op. Vieze kleuren: grijzen, bruine, vuil-zwart.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zwart met witte streepjes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik denk zwart of donkerblauw ofzo maar het ligt in principe ook aan de vlek want is de vlek geel ofzo dan valt het best wel op op zwart dus het ligt in principe aan de kleur en de vlek maar zwart en andere donkere kleuren vallen in het algemeen vlekken het minst op
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vuil kan heel veel kleuren hebben, maar in het algemeen zou ik zeggen grijs.