op dezelfde manier als uit een ander kleur shirtje.. door de oksels te behandelen met bv shout spray
en dan wassen in de macchine
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hier staan verschillende tips, van blanke azijn tot glansspoelmiddel voor de vaatwasser.

http://www.goeievraag.nl/vraag/zweet-deodorantvlekken-shirts-fijnwasprogramma-gewassen.47885

Mijn ervaring is dat ingetrokken transpiratievlekken
er op den duur niet meer uit gaan, omdat
de vezel dan is aangetast.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Insmeren met ossegalzeep en daarna in de machine wassen. Of,
Een nacht in de schoonmaak of witte azijn zetten en daarna wassen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Transpiratievlekken zijn uit kleding te verwijderen door er (blanke)azijn of glansspoelmiddel (voor vaatwasser) op te doen. Dit laten intrekken en daarna normaal in de wasmachine.