door ze eerst in de biotex te zetten
en dan normaal wassen in de wasmachine
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

in de wasmachine gooien wassen, strijken ophangen

Polyester zou geen kleur aan moeten nemen van chocolade
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik las net in het tijdschrift 100%NL iets over het wit maken van gordijnen. Er stond dat je gebit reiniger in een emmertje met water kon doen en daarin je gordijnen kan leggen zodat ze weer wit worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een gebit reiniger haalt geen chocolade vlekken weg
Chocoladevlekken eenvoudig deppen met flink wat melk (liefs volle) en daarna gewoon in de wasmachine, de vlek is dan weg.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maak een concentraat van zo'n oxi-product en laat het een uurtje inweken, daarna gewoon wassen, polyester kan veel hebben, vieze vlekken en hogere temoeratueen.
Mochten er dan nog vlekken zichbaar zijn, overweeg dan een paar nieuwe gordijntjes
(en wees welkom in mijn gordijnenwinkeltje!)