Welke geur lijkt op wietlucht, zonder dat het drugs is?

Ik ruik wel eens Wietlucht ergens en dan weet ik niet waar het vandaan komt. Kan het uit de wasmachine komen of door bepaalde bomen?

13 jaar geleden
20.6K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
misschien toch maar verder zoeken?

Het beste antwoord

Als je een aantal Marlboro-rokende huisgenoten hebt, kan je er van uit gaan dat de geur daar vandaan komt. Veel/vaak dit merk roken geeft ook een dergelijke geur.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

De Perzische kruisjesplant, geeft een soort weeïge geur af, die op wietlucht lijkt, af.

Toegevoegd na 29 seconden:
De Persische kruisjesplant is een bodembedekker.
13 jaar geleden
verbrande dennenaalden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De geur van Afrikaantjes in de zon geven ook een bijzondere geur af.

Of Wieteke van Doort is langsgekomen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn ook wierrookstokjes te koop die een wietgeur afgeven. Deze stokjes bevatten alleen de geur, en niet de werkzame stoffen uit wiet.
13 jaar geleden
Ik vind soms zweet naar wiet ruiken..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zweet lijkt inderdaad erg op wietlucht en urine van katten heeft er ook veel van weg.

Toegevoegd na 54 seconden:
En oregano!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kleine sigaartjes als men die rookt geven ook een wietlucht af .