Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe krijg ik die geur sneller weg?

Vrijdag een nieuwe kledingkast bij mn zoontje op de kamer gezet, Nu ruikt zn hele kamer ernaar. Beetje een nagellakremover lucht...Tips om dat eerder eruit te krijgen??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je ruikt de geur van de lak waarmee de kleerkast is bespoten. Zet deuren en ramen van slaapkamer open en laat het een tijdje goed doortrekken. Naar een tijdje is het nare geurtje verdwenen. Niet vergeten zet ook deuren en lades van de kleerkast open.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

koop een geurverfrisser dat helpt altijd of doe er een speciale verf over de kast zo een geurverf
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De lucht moet even uit het houtkomen je kan hem wel willen neutraliseren maar hij blijft toch even geuren. In elkgeval de kamer goed luchten. Eventueel kan je even een lepel nemen en daar wat aftershave eropdoen en deze aansteken dan komt de geur van de aftershave vrij en trekt in de stoffen kamerbekleding en overheerst dan. Ik zou het houden bij heel goed luchten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
toen wij verhuist waren rook ons huis heel erg muf, ik heb op alle kamers oust gespoten. en al heel snel hoefde ik niet meer te spuiten omdat alle geurtjes weg waren. en verder heel goed luchten.

ik heb ook op internet gezocht :
Oust is een revolutionair nieuw merk binnen luchtverfrissers. Oust verwijdert slechte geuren in plaats van ze te maskeren en is zeer effectief tegen geuren van dieren, toiletten, tabak en muffe kamers.
(Lees meer...)
13 jaar geleden
schoteltje gemalen koffie in de kast schijnt ook te helpen, ik weet niet of het bij alle luchtjes helpt
(Lees meer...)
anneliez
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding