Dat ligt aan het materiaal waarvan het gemaakt is.

Als het natuursteen is, is het een heel ander verhaal dan wanneer het een hardplastic is.

Normaal gesproken is een een doekje, sponsje, of borsteltje met allesreiniger voldoende.
En hoe vaak hangt dan weer af hoe intensief ie gebruikt wordt.

Hier staan de tips.
http://www.huishoudplaza.nl/hhp_article_show.asp?ArtID=1735&Art_Type=1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

met wat alles reiniger.
en een doekje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met Jif uhhh Cif
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Af en toe eens met een doekje met schoonmaakazijn erdoor, tegen de kalkafzetting.