Kan je de wasbol met bol en al in de wasmachine doen? Of moet je hem leeggieten?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
7.4K

Antwoorden (7)

Een wasbol kan gewoon bij de was in. Geen enkel probleem!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wasbol vullen met wasmiddel en tussen/op je wasgoed in de trommel leggen en wassen maar!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een wasbol is een flexibel plastic bolletje dat u kunt vullen met de juiste dosering wasmiddel, waarna u het boven op het wasgoed in de trommel plaatst.. Een wasbol kan voor elke was gebruikt worden.
Het wordt aanbevolen een wasbol te gebruiken wanneer u merkt dat er waspoederrestanten achter blijven in de doseerlade van uw wasmachine.
Als uw wasmachine geen inspoelproblemen geeft is het beter om het waspoeder via het doseerbakje te doseren. Het poeder wordt zo gelijkmatiger verdeeld over uw wasgoed.
13 jaar geleden
het lijkt me zeker niet verstandig om de bol leeg te gooien in de trommel
het ding is juist bedoeld om in de trommel te plaatsen met wasmiddel erin
13 jaar geleden
Ja, je kunt de wasbol gewoon in de wasmachine bij de was doen.
En met een wasbol blijft je bakje schoon, dat is ook nog een voordeel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja die kun je gewoon in de wasmachine doen, daar is hij immers voor gemaakt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wasbol met wasmiddel in je trommel stoppen. Het is zelfs beter voor je wasmachine en je portemonnee. je kan dan veel minder wasmiddel gebruiken ong 75% minder als wat de wasmiddelfabrikanten aangeven. want al het wasmiddel wordt dan ook gebruikt. Als je het in wasmiddelbakje stopt zal ongeveer de helft al wegspoelen, dus niet gebruikt worden.