hoe krijg ik de geur van rottend vlees en vis uit mijn tuin

Na een week kwam ik er achter dat de vriezer ontdooit was. Ik kwam terug van kamp dus heel moe. Heb toen heel de inhoud in de vuilnis bak gegooid. Volgende dag stinkt heel de buurt naar mijn vriezer inhoud. Vuilnis weg gehaald, vuilnis bak uit gespoten en nog is de lucht niet weg en de vliegen ook niet.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.9K

Antwoorden (5)

Met water met soda zou het moeten lukken. Doe een paar flinke scheppen soda in je bak en zet hem vol met water, laat dit een paar uur staan en giet het dan weg.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je hebt een stankverdrijver op biologische basis: container fris heet het.
wij gebruiken het op de ambu, en het werkt super!
Rieneke1
13 jaar geleden
De vliegen verdwijnen als ze doorkrijgen dat er niks meer te eten is.
Stank buiten zal verdwijnen als het een beetje flink waait.
Als de vuilnisbak ondanks soda en die spray die boven genoemd worden blijft stinken, zou ik 'm gewoon weg doen en een nieuwe kopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou er (schoonmaak) azijn in doen. De schoonmaakazijn is ook te koop in geurtjes. Ik gebruik dit tegen div. geurtjes: na het vis bakken, schoonmaken van de cavia en konijnenkooi enz enz
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou een 2x de waterkoker aanzetten, in een emmer gieten met wat schoonmaakmiddel met een citroen/ bloemen of ander fris geurtje. In die bak gooien, goed borstelen en 10 min laten ziitten. Daarna goed schoonsuiten/ spoelen.