Hoe kapot stuk naast rits herstellen?

Hallo, door regelmatig gebruik is de stof rond de rits gescheurd. Hoe kan ik dit herstellen? Met een textiellijm? Heb daar beetje twijfels over: volgens de instructies lijmt het stoffen, applicaties, PVC, leer en vele andere materialen maar is niet geschikt voor acetaat (bv voeringen) en gecoate stoffen.
Hoe kan ik dit herstellen?
Alvast bedankt

Yves

Picture for question
8 maanden geleden
1.4K
Ritsuka
8 maanden geleden
Als je dit zelf niet kunt, raad ik een naai-atelier aan. Zo goed als elke stad heeft dit wel.

Antwoorden (1)

Het stuk dat aan het rafelen is blijft verder rafelen als we kracht van de bovenzijde op komt te staan.

Je kunt het oplossen door er een lap op te naaien. Aan deze lap naai je de rits ook vast.
8 maanden geleden