Hoe krijg ik weer een neutrale geur in een elektrisch apparaat?

Ik heb via via een soundbar met subwoofer gekregen, maar die heeft jaren in een huis gestaan waar men rookt en kookt en het dus erg stinkt. Nu kun je dit ook goed ruiken in mijn soundbar, maar nu wil ik graag af van die geur. Al een aantal keer gepoetst, maar je blijft het ruiken.

Alvast dank

12 maanden geleden
1.2K
Ritsuka
12 maanden geleden
Die geur is in het plastic getrokken, krijg je er niet meer uit.

Antwoorden (1)

Vaak kunnen geurabsorptietechnieken werken om rookgeuren van uw apparaten te verwijderen. Gebruik baksoda (natriumbicarbonaat), houtskool of gemalen koffie.
Het is belangrijk om je elektronica los te koppelen en ze in een luchtdichte zak te doen, samen met het geurabsorptiemateriaal in een bak met ventilatieopeningen. U wilt ervoor zorgen dat de baking soda of andere materialen niet in uw elektronica terechtkomen.
12 maanden geleden