Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe krijg ik een blauwe vlek uit een witte trui met een beetje kleuren als strepen?

Er is denk iets afgegaan van andere was, waardoor ik een blauwe vlek op de trui heb..heb de vlek al ingespoten met dasty vlekkenverwijderaar maar het is er nog niet uit
Nadien een half uur laten weken in azijn en opnieuw gewassen. Maar is er nog steeds niet uit. Iemand misschien een idee hoe ik dit eruit krijg?

een jaar geleden
1.2K
Pieterke
een jaar geleden
Als je nog eens een wit kledingstuk met andere kleuren samen wil wassen, voeg dan een color catcher doekje toe. Dan voorkom je dit probleem want het doekje vangt de kleuren die afgeven op.
Pieterke
een jaar geleden
Je zou de behandeling met de Dasty vlekverwijderaar nog eens kunnen herhalen. Volgens mij staat ook op de verpakking dat je de behandeling zonodig moet herhalen.
Dorienp
een jaar geleden
Heb het nog eens geprobeerd, nadien nog eens met vanish zonder bleek, maar helaas is het er nog niet uit.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef als eerste antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding