Wie weet wat dit is?

Heb heel internet afgezocht maar niets gevonden. Wie weet wat dit voor voorwerp is?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Het lijkt me iets voor in de keuken, al kan ik je niet met zekerheid zeggen voor wat... Een zeer goed evraag trouwens :D
dudemeister
7 jaar geleden
strainer idd
zoek er een rvs shaker bij daar passen ze in
in een glas kan ook hoor

Het beste antwoord

Ik weet dat. Het is een cocktail strainer (ook wel veerzeef of barzeef genoemd). Deze dient om bij het uitschenken uit de mengbeker ijsblokjes, citroenpitten, vezeltjes en andere ongerechtigheden die niet in het glas mogen komen, tegen te houden. De veer dient om te voorkomen dat de strainer gaat schuiven. Bij het uitschenken wordt de barzeef met de wijsvinger op de mengbeker geklemd.
Amadea
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Top! Ik kon het nergens vinden...
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Heel hartelijk dank voor dit antwoord! Dit lijkt er inderdaad helemaal op!