mijn zwarte echte UGGS zijn na 2 maanden al vaal, wie heeft ervaring met het zwart spuiten van deze laarzen? en werkt de Uggscleaner echt ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4.2K

Het beste antwoord

ik heb mijn uggs ook zwart gespoten. ziet er mooi uit en heb er nu 1 maand (opnieuw) plezier van.
alleen ontdekte ik gister dat het er alweer een beetje afging.
misschien komt dat door de verf die ik had.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

De bijenkorf heeft goede spuitbussen die lang mooi blijven als je ze gebruikt! weet alleen niet of er ook een bijenkorf bij je in de buurt zit..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met zwarte UGGS heb ik geen ervaring,maar ik spuit mijn
bruine UGGS gewoon met een spuitbus voor bruin suede!
Dat werkt prima,dus zal voor zwart niet anders zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Persoonlijk zou ik er mee terug gaan de winkel waar ze gekocht zijn. Voor de prijs die je ervoor betaald mag je toch wel verwachten dat ze lang mooi blijven. Verder zou ik ze maar gaan onderhouden met een goede waterafstotende spray maar dat hebben ze waarschijnlijk ook al in de winkel verteld.