Wat te doen met oude knuffeldoekjes die niet meer gebruikt worden?

Goede doelen accepteren de doekjes niet omdat ze gebruikt zijn en sommige slijtage plekken hebben, vlekjes hebben of verkleurd zijn.

Gewoon weggooien vinden we hartstikke zonde van de doekjes.

een jaar geleden
1.2K
Amadea
een jaar geleden
Zomaar een idee: gebruiken als vulling voor een zelf gemaakte knuffel voor een (toekomstig) kleinkind.
tinus1969
een jaar geleden
Niet gewoon weggooien maar in een bak voor oud-textiel.
AnoukLiv2
een jaar geleden
@tinus1969 dan worden ze versnipperd, wij willen ze wel nut geven

Antwoorden (2)

Als vulling gebruiken om nieuwe knuffels mee te maken.
fremar
een jaar geleden
AnoukLiv2
een jaar geleden
@fremar kids slapen niet meer met knuffels
Artikel gaat vooral over creatief hergebruik van gewone knuffels maar zal deels ook toepasbaar zijn of inspiratie zijn voor hergebruik van knuffeldoekjes.
Weet niet of misschien een dierenopvang er wat mee kan.
Als ze nog bruikbaar zijn misschien via weggeefsites.
Verwijderde gebruiker
een jaar geleden