Hoe stinkende geur rondom prullenbak wegkrijgen?

Op een of andere manier ruikt de hoek waar mijn prullenbak heeft gestaan (ondanks dat deze nu een week is weggehaald en gereinigd). De geur zit ergens op de grond in de hoek of tegen de zijkant van de keukenkast aan.
1) Ik krijg het na dweilen van de vloer niet weg.
2) Heb geprobeerd een hele dag de ramen en deuren tegen elkaar open te zetten
3) Ventilatiesysteem op maximaal gezet
4) Luchtreiniger gebruikt, maar die verspreid de geur over de hele woonkamer.

Wat kan ik doen om de stinkende geur rondom de prullenbak weg te krijgen?

een jaar geleden
1.1K
Amadea
een jaar geleden
Zal ervan afhangen wat de oorzaak van die geur is.

Antwoorden (2)

Als ik dit zo lees, dan krijg ik het idee van vocht/schimmel, mogelijk onder de vloerbedekking of de keukenkast. Dat moet dan goed drogen en dat gaat niet in een paar dagen. Al die vier punten die je benoemt moeten wel min of meer gebeureb, maar een ventilator op die plek kan meer resultaat feven.
een jaar geleden
WereldVerkenner
een jaar geleden
Heb de ruimte onder de keukenkast open gemaakt, het is echt helemaal kurkdroog. Zojuist ook nog gedweild en wat AJAX met citroengeur van de dweil laten liggen met open raam.. alleen helpt dat nog steeds niet :(
WereldVerkenner
een jaar geleden
Eindelijk de oorzaak gevonden! Er is blijkbaar tussen de naden van de vloer in de keuken wat saus gevallen vorige week.. de geur krijg ik nog steeds niet weg maar is ietsjes minder geworden. Baking Soda heb ik neergezet, alleen was op internet niet duidelijk hoe, dus ik heb het volgende gedaan:
1) Schaaltje met baking soda
2) 1 beker met baking soda + azijn
3) Emmer met baking soda + gekookt water
WereldVerkenner
een jaar geleden
En het trekt inmiddels ook >8 dode (fruit)vliegjes aan.
Zuiveringszout ofwel baking soda kan geurtjes helpen te verminderen. Zelf geen ervaring mee.
Verwijderde gebruiker
een jaar geleden