Hoe verwijder je allerlei kleine vlekjes op roestvrij staal (rvs)?

Ik zoek een oplossing voor onze afzuigplaat waarop allemaal kleine vlekjes zitten (zie foto) die er maar niet afgaan. Ik heb al veel geprobeerd maar niets helpt, o.a. Dasty van wibra, rvs reiniger en wd 40. Iemand tips?
Ook ben ik benieuwd of iemand weet wat de vlekjes precies zijn? vet, roest??

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.4K
ronron1212
3 jaar geleden
Rvs is lastig als je ht niet heel regelmatig goed schoonmaakt. Het is een kwestie van goed inspuiten en er goed poetsen.

Antwoorden (1)

Als je de krant uit hebt neem een dubble pagina eruit en maak er een grote prop van.
Met deze porp schrob je over de plekken heen en je zal zien dat rvs ervan gaat glimmen