Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn bakplaat van de oven plakt van het vet. Hoe kan ik dit het beste verwijderen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Eventjes opwarmen (niet te heet natuurlijk) en dan met wat glassex en een doekje.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

zet het een keer in de afwasmachine, of doe het met wat heeft water en dreft ofzo even schoon maken. ( een schuursponsje is ook makelijk )
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met Dasty vetverwijderaar van de Wibra.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja klopt! Geweldig spul, maar wel goed naschrobben, want het is niet echt gezond voor je :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
uit wat voor reinigings-middelen bestaat Dasty? weet iemand dat? ik denk idd ook dat het erg slecht spul is voor de gezondheid, het werkt idd prima! maar, tegen welke prijs?
Vet lost het beste op in ammoniak, wel goed ventileren, en uiteraard goed naspoelen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De ontvetter van de Aldi/Lidl werkt perfect!
Op de link een reactie:
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mr. Muscle keukenreiniger--> superspul! Iets duurder dan de Lidl- en Wibravarianten, maar wel effectiever.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Pure amoniak. Inweken met Keukenrol erop en een paar uur (buiten) afgedekt laten staan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
puure Amoniak is een gas. :) dat wil niet inweken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, dat gaat dan onderdaad niet werken. Goed opgemerkt! Ik bedoel de vloeistog uit de bekende rode fles. Als je een laag keukenpapier er goed mee natmaakt.....Enfin....de rest snap je. Tnx voor je reactie!!
met een citroen inwrijven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding