Kunnen enzymen en dettol samen gebruikt worden gemengd met water als poetsmiddel (om te dweilen bvb.)?

Toegevoegd na 20 uur:
Het is vooral bedoeld voor de reiniging van steentapijt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Voor gewoon huishoudelijk gebruik, of speciale reiniging waarbij ontsmetting nodig is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zoals toegevoegd is het vooral bedoeld voor de reiniging van (open)steentapijt.

Antwoorden (3)

Ja hoor,ik doe dit ook.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik gebruik dettol bij elk schoonmaakmiddel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Voor het schoonmaken van een vloer is dettol volkome overbodig, tenzij je graag van de vloer wil eten ;-)
Dettol is een middel wat bacteriën dood en bacteriën hebben we nodig, zonder bacteriën overleven we het niet.
Tenzij je door bv een chemokuur bij kanker een zeer lage weerstand hebt en een infectie fataal kan zijn moet je dettol niet gebruiken.
Zeker bij kinderen kan het gebruik van dettol de opbouw van een goede weerstand in de weg zitten.

Je vloer maak je het beste schoon met allesreiniger met lauw warm water