Is schimmel snel van een douchegordijn te verwijderen?

Ik heb al jaren een leuk douchegordijn, maar nu zitten er schimmelspikkels op. Is dit eenvoudig te verwijderen?

3 jaar geleden
1.4K
Amadea
3 jaar geleden
In het van plastic of welk ander materiaal dan wel?
joro
3 jaar geleden
Een soort soort plastic. Noemen ze dat geen polyacryl? Sterk spul in ieder geval, wat goed tegen vocht kan. Maar...... ik wil er ook niet teveel tijd in steken. Toevallig zag ik ze net in de folder van Lid, deze week in aanbieding voor 6.00 euro. Mensen, in ieder geval bedankt voor de tips, ik zal ze onthouden.

Antwoorden (2)

Als het van plastic of een soortgelijk materiaal is dan kun je schimmel wel verwijderen maar het kost wel een beetje tijd.https://gezonderleven.com/trucjes-om-schimmelvlekken-douchegordijn-verwijderen/
3 jaar geleden
Zachtjes borstelen met een beetje verdund bleekwater. Bleekwater is het beste middel tegen schimmels.