waar kan ik in Nederland Eparcyl kopen voor in mijn septictank?

Het liefst de grote zakken die 1 keer in het halfjaar in het toilet gegooid moeten worden.

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
1.9K

Antwoorden (1)

Een optie is Eparcyl (voor drie maanden) bij De Verfschuur (on line) Eparcyl Liquide/Vloeibaar 500ml €16.18 (eerste link).
Een goed alternatief is eventueel Starwax langdurige activator 'Septische Putten' 500 g
(6 maanden) Te koop voor ca € 30 (tweede link).
De tweede optie past het beste bij jouw vraag en de leverancier is Nederlands en erg betrouwbaar (eventueel betalen achteraf). De meeste andere leveranciers (buitenland) verkopen kleinverpakkingen voor telkens een maand.