hoe krijg je makkelijk kattenhaar van je beddenngoed af zonder droger?

Ik heb twee katten die graag mee op bed willen. Nou vind ik dit niet heel erg schoon en zeker niet als er na de wasbeurt nog haren op mijn sprei zitten. als ik ze niet binnenlaat gaan ze zitten mauwen want ze zijn het al gewend dus om nu elke nacht de deur dicht te doen vind ik ook zielig bovendien is het wel gezellig twee van die spinnende kroel beestjes nu lees ik overal dat een droger goed helpt maar sie heb ik dan juist weer niet iemand nog ideeen wat ik kan doen?

Picture for question
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1.6K
Rieneke1
5 jaar geleden
Ik weet niet van wat voor materiaal je sprei is, maar zelf drapeer ik lappen van indiakatoen over m'n bed en gooi die regelmatig in de was. Blijven geen haren op achter.
paulus811
5 jaar geleden
Ik heb speciale stof over het dekbed wat geen vocht doorlaat, zo heb je bij een ongelukje niet meteen een nat dekbed. En deze stof is vrij glad en houdt daardoor geen (in mijn geval) hondenharen vast, bovendien is het makkelijk te wassen.

Antwoorden (1)

dat kan je doen met een Pluisverwijderaar - Pluisroller - Kledingroller