Hoe krijg ik vlekken van haarverf proper die gedroogd is rondom m'n lavabo?

Ik voeg even een foto toe in bijlage, ik krijg deze vlekken niet meer weg, weet iemand met welke poetsmiddel ik deze vlekken wegkrijg?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
4.8K
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Nagellakremover

Antwoorden (1)

Raar maar waar! Ook haarlak en tandpasta kunnen vlekken verwijderen. Spuit de vlek haarverf in met haarlak of smeer er een beetje tandpasta op. Daarna maak je de vlek meteen schoon met water.
fremar
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Ik heb gisteren haarlak remover geprobeerd maar krijg de vlekken niet helemaal weg :/