Is het schadelijk dat ik bleekwater op de urine van de hond heb gekapt?

Vandaag stond ik op en zag dat de hond in de garage heeft geplast. En zonder nadenken pakte ik het bleekwater en kapte het erop.
Ik weet nochtans beter want in urine zit ammonia en dat gaat nu niet bepaald samen met bleekwater. Maar ik was nog niet goed wakker dus dacht er niet bij na.
Toen ik jet erover kapte begon het bruizen en gassen kwamen los. Toen dat gebeurde besefte ik het.
Nu kan dat veel kwaad? Heb er ook maar eventjes boven gehangen.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
3.9K
TurfGraver
5 jaar geleden
Aangezien je deze vraag nog kunt stellen zal het wel meevallen.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Dichloor

Antwoorden (1)

Als je teveel chloorgas hebt ingeademd dan had je dat echt wel gemerkt. je raakt er redelijk snel van buiten westen of je krijgt geïrriteerde luchtwegen.