Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe kan het dat het klepje van het zeepbakje van mijn vaatwasser dan weer wel en dan weer niet open gaat. Ik let erop dat de spoelarmen vrij draaien.

We hebben ook de spoelarmen gecontroleerd of de gaatjes verstopt zaten en of er iets groots het draaien blokkeert. We komen er niet achter.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

een vaatwasser heeft een x aantal programma's die een cyclus naloopt en die zo ingeprogramerd is en die bij een aantal spoelbeurten van zijn cyclus of een x aantal minuten de zeepbakje laat openen. Die staan allemaal in een printplaatje geprogrameerd. Wat ik wel weet is dat je vaatwasser aan een nieuwe printplaatje toe is. Wat je ook zou kunnen doen als alleen je zeepbakje af en toe niet open gaat en verder doet hij het prima is de vaatwastablet gewoon zo los in je vaatwasser doen en ook dan word je vaat net zo schoon.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Wellicht is het veertje welke het bakje opent lam aan het worden. Veertje (laten) vervangen is dan de oplossing.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding