Hoe krijg je de vlekken van bier, wijn enz. uit je leren laarzen na een avondje stappen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
10.1K

Het beste antwoord

Probeer het met een microvezeldoekje. Ik krijg daar mijn schoenen en laarzen altijd wel mee schoon, maar ik heb nog nooit vlekken van wijn geprobeerd. Als het gelukt is en je laarzen weer helemaal droog zijn, preventief inspuiten met spul dat de laarzen waterafstotend maakt, dan heb je de volgende keer veel minder werk. Dat spul is gewoon bij de schoenwinkel of Hema te koop.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Gewoon met een sopje van ouderwetse groene zeep, en hardnekkige vlekken met pure groene zeep op spons behandelen. Na"wassen"met schoon water.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon poetsen met schoensmeer. Bij suede opborstelen met speciaal suede borsteltje (geen 100% resultaat. En bij heel licht gekleurd leer wordt het ook moeilijk. Vantevoren goed in de was of schoensmeer zetten is nog het beste. De vlekken kunnen dan niet in het leer trekken.