Hoe een erg vieze pan schoon te maken?

Bruine koek onderin de pan, aangebrand voedsel. Blijft zitten. Hoe krijg ik de pan het beste schoon?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

De pan vullen met water, een schep soda er bij en op het gas zetten. Een minuut of tien laten koken, dan van het vuur halen, de pan leeggooien en afkoelen met koud water. Dan proberen met een schuurspons oid de zooi uit de pan te krijgen. Lukt meestal wel.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Met Brillo!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
beetje afwasmiddel en water in de pan doen en dit laten koken (10 min ofzo) daarna in de vaatwasser
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Even laten inweken met soda.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Laagje water erin met keukenzout of soda, flink laten doorkoken.
Daarna eventuele restanten met kokend water en afwasmiddel verwijderen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
een nachtje in de biotex laten staan
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Cola in de pan, nachtje laten staan,,,,,,,
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Pan op zijn kop op het vuur zetten en vuur op zijn hoogst, na een paar minuten is hij weer brandschoon...

Mag ik deze vraag met een knipoog zo plaatsen?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Even laten koken met water en Biotex erin.
Daarna7 X goed afwassen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
''Bruine koek onderin de pan, aangebrand voedsel.'' Dit is voor mij een teken om de pan weg te gooien en een nieuwe te kopen...;-)