Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar is dit sleuteltje van?

In de kluis van mijn overleden vader lag dit sleuteltje. Het zal er denk ik niet voor niets in hebben gelegen, maar ik heb geen idee waar dit sleuteltje bij hoort. Misschien een bankkluisje? Ik denk dat ik eens een slotenmaker op moet zoeken, maar misschien is hier iemand die 'm ook herkent.

Er hangt geel label aan. Er staat alleen een getal op.

Ik heb een deel van het sleuteltje onleesbaar gemaakt omdat het dievengilde tegenwoordig sleutels kunnen namaken aan de hand van een foto. (Zie http://nos.nl/artikel/2077901-zet-geen-foto-van-je-sleutels-op-sociale-media.html)

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.6K
Erna55
6 jaar geleden
Het lijkt op een sleuteltje van een bureaulade.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Dakdrager of skibox. Maar een bankkluis zou ook kunnen, die zijn niet gratis, dus dan zou je ergens een rekening of afschrift moeten kunnen vinden. Ook zijn bankkluizen redelijk zeldzaam geworden, er zijn nog maar weinig banken die ze aanbieden en dan meestal alleen voor eigen (goeie) klanten.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Lijkt mij een sleutel van een geldkistje o.i,.d.
HeerVoldemort
6 jaar geleden
Doet mij denken aan een sleutel voor een raam. Of inderdaad een kastje of geldbox. Bankkluis weet ik niet. Daar heb ik nog nooit sleutels van gezien. Of postbus... Hangslot en deur valt af. Deze hebben eigenlijk nooit een sleutelbaard aan beide kanten.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Sleuteltje van een dakkoffer voor de auto?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Dit is een doodgewoon sleuteltje. Kan van een hangslot zijn, van een caravanslot, van de brievenbus, kan van vanalles zijn. Geen merk op het sleuteltje?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding