Hoe het best een monitor schoonmaken?

Mijn monitor is erg vies met vingerafdrukken en vegen. Hoe krijg ik dit weer dat het eruit ziet alsof het nieuw is?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Je hebt verschillende manieren waarop je dat kan doen. Het hangt er ook vanaf wat voor soort monitor je hebt.
Je hebt van die speciale microvezeldoekjes die je kunt kopen in combinatie met een schoonmaakmiddeltje.

Maar je kunt het ook heel simpel doen met een microvezel doekje alleen, om het ergste vuil weg te halen, desnoods gebruik je een licht-vochtig microvezeldoekje.

Gebruik in ieder geval nooit schoonmaakmiddelen die aceton of ammoniak bevatten.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Met een zacht doekje waarop je wat niet-agressieve schoonmaakvloeistof doet, en daarna nog een keer met een met wat water vochtig gemaakt zacht doekje afnemen.
Amadea
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Wat precies is niet-agressieve schoonmaakvloeistof?
Amadea
7 jaar geleden
Waar niet een van de tekens op deze pagina op voorkomt: http://www.isditproductveilig.nl/was-en-reinigingsmiddelen/pages/view.php?page_id=109
Beste,

Ik gebruik hier eigenlijk altijd de schoonmaakspray voor mijn bril voor. Daarvoor doe ik meestal een zwiffer er overheen,