Hoe kom ik aan lege dozen?

Tips om aan lege dozen te komen? Iemand?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
37.6K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wie is de minner van deze vraag..?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een lege doos?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is, voor zover ik het goed begrijp (ik ken gv niet zo lang), een minkukel..
En ik heb over minnaars gelezen, maar die concentreren zich meer op één persoon..
Het is iig erg flauw..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, ik noem de mijn minnaar en die is heel trouw hij zal me niet vergeten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarschijnlijk iemand van de belastingdienst dus.
Die vergeten je ook nooit!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Conan dat is het, dan heeft hij ook nog BLAUW bloed zeker?
Die blauwtjes vallen me wel vaker lastig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, en je bankrekening wordt er rood van.
Jij wellicht ook.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De bankrekening rood maar ik trek wit weg na die blauwe.

Het beste antwoord

Gratis in de supermarkt af te halen en tegen betaling verhuisdozen kopen in de bouwmarkten, Leen Bakker of Kwantum.

Toegevoegd na 1 minuut:
En via internet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (24)

In de supermarkt staan vaak bakken vol....!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In de supermarkt hebben ze vaak een plek waar de lege dozen worden geplaatst. Hier mag je gratis dozen weghalen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Moet je er niet eerst mee naar de kassa toelopen om netjes te vragen of je een doos mag meenemen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee hoor, ze zijn ervoor om mee te nemem, normaal om bootschappen in te pakken, maar wanneer je wat meeneemt zonder bootschappen omdat je het gewoon nodig bent is dat geen probleem meestal.
Vraag aan iedereen die je kent of zij nog verhuisdozen over hebben. Lekker groot.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gratis in de supermarkt
verhuisbedrijven: kun je ze huren
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dozen huren?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kan bij een verhuisbedrijf.
Te koop bij elke bouwmarkt!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je zware dingen hebt gewoon bananendozen.
Deze kun je wel 8 hoog stapelen,en je hebt weinig ruimte nodig.
En in elke supermarkt gratis te krijgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volle leeg gooien? ;-)

Probeer eens bij een verhuisbedrif. Zij hebben vaak dozen die nog goed zijn maar niet meer commercieel ingezet kunnen worden. Waarschijnlijk kun je ze voor niets afhalen, of anders voor een kleine vergoeding.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lege dozen...

Het hangt ervan af hoe groot ze moeten zijn.

Schoendozen....vraag eens aan familie of ze geen lege hebben. Kan je ook vragen aan een schoenenwinkel

Andere dozen: supermarkten hebben er soms wel. (niet altijd), verhuisfirma's (maar ik vermoed dat dit enkel tegen betaling is)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wil veel lege dozen dan moet je naar de gamma, praxis, oid gaan en vragen voor lege dozen. Omdat ze elke dag vakken moeten vullen vraag je of ze de lege dozen voor je appart leggen. Het beste is de grootste bouwmarkt bij jou in de buurt. Succes verzekerd
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij de lokale groenteboer heb ik ze ook wel eens gehaald. gewoon even vragen en hij bewaarde ze voor me.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij bedrijven die hun goederen aangeleverd krijgen in volle dozen en deze dan alvorens ze plat te stampen aan jouw geven.
In de tijd dat je deze vraag opschrijft had je al een vrachtwagen vol lege dozen kunnen hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Afgelopen zaterdag bij de aldi speciale verhuisdozen 5 voor 5,95

nog genoeg voorraad
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ondanks dat de tip al is gegeven om even bij de supermarkt langs te gaan, hier nog een extra tip.

Bij een supermarkt krijgen ze bij een bananenvracht veel bananendozen binnen. Loop gewoon eens naar binnen en vraag of ze de dozen van de volgende vracht voor je willen achterhouden. Dat vinden de meeste supermarkten geen enkel probleem. Zorg dan wel dat je de dozen op dezelfde dag als de vracht kunt ophalen, dan kost het ze niet zo lang magazijnruimte en voorkom je dat een onwetende hulpkracht de dozen toch in de winkel legt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Marktplaats.
Ik heb indertijd voor de opslag voor de verhuizing iets van 100 dozen gekocht voor minder dan een euro per stuk. Groot, stevig, goed stapelbaar, ideale verhuisdozen, al zijn het beslist geen verhuisdozen. En - het belangrijkste - allemaal hetzelfde formaat. En naar alle waarschijnlijkheid zetten we ze binnenkort weer net zo hard op Marktplaats, want van de 100 zijn er nog zeker 80 in uitstekende staat EN leeg.

Natuurlijk kun je ook gratis dozen krijgen door ze overal bij elkaar te hamsteren, en via makelaars of hypothekers kun je ook nog wel eens grote partijen dozen lenen of huren, maar die zijn dan niet je eigendom, dus voor een jaar spullen opslaan ofzo is het niet handig. Bovendien moet je dan op een of andere manier aan die figuur gebonden zijn.

Het nadeel van supermarktdozen is dat ze allemaal een ander formaat hebben en vaak niet zo stevig zijn. Langs welke weg je dus het beste aan dozen kunt komen, hangt vooral af van het doel waarvoor je ze wilt gebruiken en de tijdsduur.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Naast genoemde opties kun je altijd contact opemen met een kartonage fabriek. Bij grote hoeveelheden, of specifieke kenmerken als gootte sterkte en soort.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ga bij de plaatsenlijke papierinzameling kijken en kieper alle volle dozen papier om
je hebt er binnen de kortste keren tientallen
kost niks en weinig moeite
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ook zijn er dozen op de markt waar zwervers in kunnen gaan wonen : is dit mischien een soort doos waar u naar op zoek bent?

of ben je meer op zoek naar een schoenendoos?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kan het in een supermarkt vinden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Meestal Bij Die bakken waar je die glazen flessen moet weggooien is ook een papierbak bij de papierbak pleuren mensen meestal wat kartonnen lege dozen weg.
En ik zag er soms een paar waar zelfs statiegeld op stond 3euro! Maar die vind je pas als je erg geluk hebt!!
En bij kelder in vuilnisplek
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Uit een magazijn van bv een kledingzaak, daar kun je ze ook wel eens gratis mee krijgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bij verpleeghuizen hebben ze vaak grote dozen waar het incomateriaal voor bewoners in wordt bezorgt.
Vraag bij de receptie of ze een oproep in verpleeghuis willen doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Supermarkt vragen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb bij dierenarts gewerkt,veel dozen van voeders medicijnen etc.Ben ermee gratis verhuisd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kijk eens op de sites 'gratis af te halen" of "gratis spullen" of snuffel bij meer tweedehands, gratis sites.
hang een briefje op bij een supermarkt, liefst in of bij een nieuwbouwwijk! Daar wordt veel verhuisd!