Waar koop ik het beste een stogzuiger zonder stofzak?

En wat zijn de voor en nadelen zonder stofzak?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
TAALFOUT IN PLUS 1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
stogzuiger nieuw nederlands woord Blondje?,OF IS JE MOBIEL weer kapot,bestel wel weer een nieuwe
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ach die ene letter...

Het beste antwoord

De beste stofzakloze stofzuiger is een dyson en die koop je bij Expert

Toegevoegd na 2 minuten:
voordelen van dyson : geen verlies in zuigkracht, 5 jr garantie aan huis, kan niet verstopt raken , nooit geen stofzakken kopen, nooit geen filters meer kopen. Nadelen : Zwaar, Stofbak minder hygienisch en moeilijker op te bergen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

bij het onderdelenhuis in apeldoorn dichtbij het paleis het loo
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
BIJ Karcher, is wel niet goeikoop !!!!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb een goedkope van het Kruidvat. Is best een lekker ding, maar het stofreservoir is erg klein en na 'n keer of vier zuigen moet je dat plastic filter ook omspoelen. Het drogen duurt lang.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kunt wachten op een aanbieding van de lidl of aldi
of de kruidvat
maar neem meteen een degelijk goede stofzuiger
zoals een dyson deze zuigen als een tierelier en je krijgt 5 jaar aan huis garantie

1 keer een investering en je bent er voor jaren vanaf

Toegevoegd na 5 uur:
de voordelen van een zakloze zuiger is dat je de opvangbak omschudt en je kunt door
stofzuigerzakken zijn duur en je zult zien dat als je er 1 nodig hebt ze net op zijn
en je verliest geen zuigkracht omdat hij niet door de stofzak heen hoeft te zuigen

nadelen ik weet er zo vlug geen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op www.kieskeurig.nl kun je nagaan waar de stofzuiger het goedkoopst is. Dyson adverteert dat de zuigkracht bij stofzuigers afneemt als de zak vol raakt. Dat is echter pas op het allerlaatst. Gewoonlijk heb je er niet veel last van. Een stofzuigerzak is wel veel eenvoudiger te verwisselen en een stuk hygiënischer. Je kunt ook een vuilnisbak gebruiken zonder zak. Ik vind dat niet zo handig. De Aldi heeft prima stofzuigers. Als je die niet vertrouwt of je wil niet wachten op een aanbieding, kun je een een Siemens kopen. Die zijn als beste getest door de Consumentenbond en de zakken zijn goedkoop en overal verkrijgbaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deze stofzuigers zijn in heel veel aanbiedingen te koop, even googelen,

aanbieding stofzakvrije stofzuigers

De voordelen zijn; nooit meer dure zakken kopen
beter voor het milieuD

De nadelen; zelf leegkloppen
duurder in aanschaf.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nooit kopen zo een ding : ja of je moet er toevallig een kado krijgen hee?

maar de ouderwetse stofzuiger is gewoon ideaal : het stof en vuil dat zit veilig in de zak : je doet er drie maanden mee en als ie vol is dan worden je handen niet vies als je hem verschoont en ook je neus komt niet vol met stof te zitten

maar ha ha ik geef toe : het lijkt een sprookje hee? de stofzuigerzak vrije machine zuiger?

ha ha ha